یارو داداشش فوت میشه
نمیدونه چطور خبرو به زن داداشش بگه !
میگه شوهرت سرت زن گرفت !
زن داداشش : الهی جنازشو بیارن خونه
داداش : بچه ها جنازه رو بیارید :D
.
.
.
اُسکار وحشتناک ترین جمله خبری تعلق میگیرد به :
” سلام ، یه زحمتی برات دارم “
.
.
.
رفتم از این چشم بندایی که خارجیا موقع خواب میزنن خریدم
که مثلا با آرامش بخوابم !
هروقت میزنم همش استرس دارم یکی بیاد پا بزاره رو شکمم :|
.
.
.
آیا میدانستید :
عاشق شدن ۳۸۵ ساعت
به عمر انسان می افزاید ؟!
منم نمیدونستم
از خودم درآوردم :|
.
.
.
فقط یه مرد ایرانیه که بعد از چپ کردن ماشین
و قطع چند تا درخت و تیر چراغ برق
و کندن چندین متر گاردریل
با اعتماد به نفس از ماشین پیاده میشه و میگه :
جمع نکرررررده بودم مرده بودیماا :|
.

جوک
.
.
یادتونه تابستونا توراه مدرسه یخمک میگرفتیم
با زانو از وسط نصفش میکردیم ؟!
چرا الکی میگید آره ؟؟
آخه تابستون مگه مدرسه باز بود؟!
.
.
.
تحقیقات نشون داده :
کسی که بلند کردنش برای رقص سخته
نشوندنش به مراتب سخت تره :D
.
.
.
آقا امروز داروخونه بودم
یهو یه پسر ۱۵ساله اومد گفت آقا بیبی چک دارین :?
من همسن این بودم لامپ اتاقو روشن میشد،
می‌گفتم سلام خورشید خانوم :)