هستم با لینک مستقیم و رایگاندانلود نسخه کم حجم فیلم من دیه گو مارادونا هستم

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت بالا و عالی DVD

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم و رایگان

دانلود نسخه کم حجم فیلم من دیه گو مارادونا هستم

تازیخ توزیع 15 آذر 94

postermandiegomaradonahastam2

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستمدانلود رایگان فیلم من دیه گو مارادونا هستمدانلود مستقیم فیلم من دیه گو مارادونا هستمفیلم من دیه گو مارادونا هستم دانلود رایگان و مستقیمدانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت بالا و عالی DVDدانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم و رایگاندانلود نسخه کم حجم فیلم من دیه گو مارادونا هستم
بهرام توکلی
گلاب آدینه، سعید آقاخانی، جمشید هاشم‌پور، بابک حمیدیان، صابر ابر، ویشکا آسایش، هومن سیدی، پانته آ پناهی‌ها، مهسا علافر، علی استادی، سارا بهرامی، سهی بانو ذوالقدر، میثاق زارع، محمد کارت، سجاد تابش، محمد امیر مشهدی نصرالله، آوا حکانی، محمد رستم زاد، شکوفه کرم زاده، معین شهبازی، حسن نیکونژاد

تو می‌دونی من از چیه مارادونا خوشم می‌آد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می‌کرد با همه وجودش بازی می‌کرد، پرواز می‌کرد، بازی نمی‌کرد، وقتی معتاد شد یه کوه کوکائین می‌ریخت جلوش د بکش همه چیزو تا تهش می‌رفت، خودشو لوس نمی‌کرد… همه‌اش برای این بود که واقعیت و رویا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی‌تونست مرزشونو تشخیص بده

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستمدانلود رایگان فیلم من دیه گو مارادونا هستمدانلود مستقیم فیلم من دیه گو مارادونا هستمفیلم من دیه گو مارادونا هستم دانلود رایگان و مستقیمدانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت بالا و عالی DVDدانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم و رایگاندانلود نسخه کم حجم فیلم من دیه گو مارادونا هستم

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت بالا و عالی DVD

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم و رایگان

دانلود نسخه کم حجم فیلم من دیه گو مارادونا هستم

تازیخ توزیع 15 آذر 94