تصاویر جالب از کنکور دادن نوزادان

 

ظاهرا در کشور هنگ کنگ رقابت در تحصیل از همان کودکی آغاز می شود.

 

رقابت تحصیلی در هنگ کنگ از دوران دبیرستان به مهدکودک ها رسیده است؛ خانواده های هنگ کنگی تمام تلاششان را می کنند تا نوزادشان را در بهترین مهدکودک ممکن ثبت نام کنند.

 

باور کردنی به نظر نمی رسد اما عکس های منتشر شده از مهدکودک های هنگ کنگ حاکی از رقابت های تحصیلی بسیار زیاد کودکان این کشور است. به طوری که این کودکان کوچک باید از همان بدو تولد خودشان را برای شرکت در مصاحبه های این مهدکودک ها آماد کنند.

 

احتمالا تصور شما هم از مهدکودک فقط به صحنه بازی و یا چرت زدن بچه های خردسال ختم می شود. اما پدرو مادرهای هنگ کنگی، مهد کودک را یک مرحله بسیارمهم که می تواند آینده فرزندشان تعیین کند می دانند. آنها به شدت اعتقاد دارند که ورود به بهترین مهدکودک به معنی ورود به بهترین دبستان و بعد از آن بهترین دبیرستان و در نهایت ورود به بهترین دانشگاه خواهد شد.

 

حتی در هنگ کنگ مادرهایی زندگی می کنند که از دوران بارداری به فکر پیدا کردن یک مهدکودک خوب برای فرزندشان هستند. یکی از همین مادرها می گوید: «در هنگ کنگ اگر شما نتوانید یک مهدکودک خوب برای فرزندتان پیدا کنید در نتیجه برای پیدا کردن یک مدرسه ابتدایی خوب دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل باید از دوران بارداری برای پیدا کردن یک مهد خوب تلاش کنید.»

 

عملکرد کودکان در حین مصاحبه ملاک انتخاب در این مهدکودک های عجیب و غریب است. فشار رقابتی بالا میان کودکان نوپای هنک کنگی باعث ظهور کتاب های کمک درسی در این سطح شده است تا کودکان هنگ کنگی از همین سن پایشان به کلاس های کمک آموزشی باز شود. «یویو» یکی از همین کودکان نوپاست که فقط یک سال و نیم سن دارد. یویو برای مصاحبه یکی از همین مهدکودک ها آموزش دیده تا هنگام مصاحبه ابتدا به معلم خوشامد بگوید و بعد از آن خودش را به وی معرفی کند. یویو همچنین می تواند با لگو خانه بسازد و میوه های مختلف را تشخیص دهد.

 

مادر یویو می گوید: «این کلاس ها و مصاحبه ها برای بچه ها خیلی سخت است اما من می خواهم او برای آینده خوب آماده شود.» یکی دیگر از مادرها که می خواهد چشم انداز بسیار زیبایی را برای آینده بچه هایش ترسیم کند. قصد دارد در مهدکودکی شرکت کند که از میان صدها متقاضی فقط ۹ کودک را می پذیرد. فرزند دوم این مادر نیز که نوزادی ۸ ماهه است هم اکنون در کلاس های آمادگی برای انجام مصاحبه شرکت می کند تا این کودک در ۸ ماهگی سرنوشت آینده اش را رقم بزند!»

 

اما این کلاس های مختلف و استفاده از این فوق برنامه ها برای خانواده ها ارزان تمام نمی شود. به طور مثال برای یک سری کلاس ۱۲ ساعته در یک مورد خاص حدود ۵۸۰ دلار باید هزینه پرداخت کرد که این هزینه حدود یک چهارم در آمد یک خانوار متوسط هنک کنگی است. از آن بدتر اینکه مهدکودک ها به دنبال قابلیت های متفاوتی در یک کودک هستند و همین موضوع باعث شده خانواده ها بخواهند کودکشان را در طیف وسیعی از کلاس های فوق العاده شرکت دهند و برای همه این کلاس پول قابل توجهی خرج کنند.

 

سوالات و مصاحبه ها نیز هربار سخت تر و سخت تر می شود و مربیان واقعا سوال های بسیار پیچیده ای از بچه ها می پرسند. سوالهایی مانند «چشمهای شما برای چه چیزی است؟» یا «این تخم مرغ چه نوع تخم مرغی است؟» هم چنین رفتار کودک در حین مصاحبه نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد و هر چقدر این کودکان شیرین تر برخورد کنند رفتارشان مودبانه تر تلقی می شود.

 

اما در این میان برخی صاحبان مهدکودک در این کشور کودک ترجیح می دهند روی چگونگی تمایل کودکان با اسباب بازی های و همبازی هایشان تمرکز کنند. یکی از مصاحبه کنندگان میگوید: «من به دنبال علم و دانش در کودکان نیستم چون آنها چیزهایی است که کودکان بعد از شروع دوره آموزشی فراخواهند گرفت من بیشتر دنبال تعاملات اجتماعی و نوع تربیت والدین هستم. پدر و مادری که خود رای و تحمیل کننده باشند برای این مهد مناسب نیستند. در واقع این مصاحبه ها به سرعت رفتارهای طبیعی و غیر طبیعی کودکان را نشان می دهد  به طور مثال یک کودک در یک موضوع خاص آمادگی کامل برای صحبت کردن دارد اما در موضوع دیگر به طور ناگهانی خجالت می کشد و این یعنی او این موضوع را طوطی وار آموزش دیده است.»

 

با این حال کارشناسان زیادی معتقدند این فشارهای سخت و بیش از حد به کودکان می تواند موجب بی علاقه شدن آنها نسبت به یادگیری و مطالعه در سالهای آتی می شود. به طوریکه هم اکنون «مهارت خواندن» مردم هنگ کنگ به مراتب ضعیف تر از سایر کشورهاست و مردم این کشور به این موضوع کمتر علاقه نشان می دهند.

 

تصاویر جالب از کنکور دادن نوزادان

کنکور در هنگ کنگ

تصاویر جالب از کنکور دادن نوزادان

امتحان نوزادان در هنگ کنگ 

تصاویر جالب از کنکور دادن نوزادان

کنکور نوزادان در هنگ کنگ 

تصاویر جالب از کنکور دادن نوزادان

 

  • تصاویر جالب از کنکور دادن نوزادان - تکناز

    www.taknaz.ir/babies-exam.html
    تصاویر جالب از کنکور دادن نوزادان. ظاهرا در کشور هنگ کنگ رقابت در تحصیل از همان کودکی آغاز می شود. رقابت تحصیلی در هنگ کنگ از دوران دبیرستان به مهدکودک ها ...
  • عکس های زیبا از نوزادان - تکناز

    www.taknaz.ir/news_detail_21291.html
    عکس های زیبا از نوزادان عکس های زیبا از کودکان عکس های زیبا از نوزادان. ... تصاویری از پسر جذاب و 4 ساله در دنیای مد · عکسهایی ... تصاویر جالب از کنکور دادن نوزادان.
  • عکس های خنده دار - تکناز

    www.taknaz.ir/news_cats_233.html
    تصاویر جالب از کنکور دادن نوزادان ... تصاویر خنده دار شباهت افراد معروف به شخصتیهای کارتونی · عکس های خنده دار از ... خنده دارترین تصاویر باحال و جالب ویژه امسال.
  • مطالب خواندنی و جالب - که

    www.irannaz.com/news_cats_3.html
    عکس · کیک تولد خنده دار و دیدنی سپیده خداوردی (عکس) · نوزادی با تولدش جان چند نفر را نجات داد!! عکس · ترزیق وحشتناک ژل برای بزرگ کردن باسن این زن (عکس).
  • عکس های جالب از کنکور دادن دختران - شیلی ناز

    www.shilinaz.com/entertainment/different/funny-pictures-quiz/
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکس های جالب از کنکور دادن دختران,تصاویری خفن از دختران تهرانی,سوژه های خنده دار دختران,مستند دختران تهرانی,کنکور ویژه دختران,تصاویر جنجالی ...
  • 4JOK.com - اس ام اس , جوک , عکس طنز

    www.4jok.com/
    قابل توجه دوستان سمپادی ک کنکور دارن امسال ... آقا مهران به جای دادن آب طالبی با بستنی تو لیوان و نی این سوسول بازیارو ول کنه بحاش آب ... طنز جالب روزهای مدرسه !
  • پرشین وی پرتال فرهنگی، سرگرمی، روانشناسی، سلامت، مد ...

    www.persianv.com/
    کنکور نوزادان در هنگ کنگ + تصاویر ... عکس جالب کامران نجف زاده از پسرش امیر کیان در ساحل دریا ... پیدا کردن شغل مورد نظر و عضویت در سایت ایران تلنت. کتابخانه ...
  • مطالب طنز - سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز

    www.parsnaz.ir/news_cats_13.html
    کودکی عجیب که بدون قلقلک دادن می میرد + عکس .... صحبت کردن آقایون و خانم ها پیش دوستان با تلفن ( طنز ) ... نوشته های جالب طنز نمونه سوال کنکور .... افشای چهره و دستگیری مردان زن نما در تهران · این نوزاد با بیماریش به چندین نفر زندگی دوباره بخشید · عکس های جدید مدل .... تصاویر فیلم سوختن با بازی علی انصاریان و چکامه چمن ماه.
  • کنکور نوزادان در هنگ کنگ +عکس - بهترین ها و جدیدترین های وب

    feedkhoon.rozblog.com/post/30989
    نوزادان در هنگ کنگ کنکور می‌دهند عکس-عصر بانک|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی. ... عکس های جالب و دیدنی از خیابان فن هو،هنگ کنگ - کافه پدیده ... به منظور اسکان دادن افراد بی خانمان در شهرهایی مثل هنگ کنگ در جنوب شرقی آسیا، یک شرکت ...

مجله تفریحی و سرگرمی، مد، اخبارِ، سبک زندگی و گالری عکس ...

www.yasgroup.ir/
ماجرای عجیب و جالب رابطه جنسی در دریا ... افشای تجاوز معلم به دانش آموزان بعد از ۴۰ سال · سر بریدن نوزاد ۳ ماهه توسط مادر ۲۰ ساله ... درست کردن تقویت کننده خانگی ابرو .
  • تصاویر جالب: کنکور 87 - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ...

    www.tabnak.ir › صفحه نخست › علمی -آموزشی
    ۶ تیر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - این تصاویر جالب بنظر شما حاصل کمبود امکانات آموزش عالی در کشور است. ... زندگیم پر از دلهره بوده واز اونایی که امروز رفتن کنکور دادن می پرسم چه ...
  • تصویر جالب آموزش شیر دادن بچه در صداوسیما !!!

    www.naghola.com/fun-24559.html
    ۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اخبار کنکور √ هاست ایران ... تصویر جالب آموزش شیر دادن بچه در صداوسیما !!! وبگردی و لینک ... نوزاد ۲ ماه پس از مرگ مادر به دنیا آمد! + عکس. • تصاویر خودکشی زن مشهدی از بالای پل. • تصاویر بانوی زیبای یاسوجی در تمرین استقلال ؟
  • گالری عکس های روز - جذاب

    www.jazzaab.ir/news_cats_41.html
    عکس دیدنی روز,تصاویر زیبا,تصویرهای زیبا,دیدنی های جالب,تصاویر عاشقانه,تصاویر ... مجله اینترنتی اخبار کنکور خرید بدلیجات دکوراسیون داخلی چت روم طراحی داخلی دکوراسیون داخلی معماری داخلی طراحی داخلی ... آموزش تصویری درست کردن سبد تزیینی ... تصاویر جالب و دیدنی روز (631) ..... بدنیا آمدن نوزاد دو ماه پس از مرگ مادر!
  • توپترینها

    www.tooptarinha.com/
    خانم بازیگر ایرانی در حال ویراژ دادن با ماشین + تصاویر [5102] · :: ما شما را استخدام میکنیم ... 4, 41, خاله ریزه. همه دواطلبان در کنکور 94 قبول می شوند, 4, 40, خاله ریزه ... 1, 27, fateme. کارتن‌ خوابی نوزاد 7 ماهه و کودک یک ساله, 3, 37, fateme ... با لینک مستقیم. بازدید: (56920) | نظرات: (4) | تاریخ: 11 دی 1348 | شاخه: کلیپ های موبایل جالب ...
  • غذا دادن به ماهی - شمسه

    shamsehplus.ir/tag/غذا-دادن-به-ماهی/
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصاویر جذاب و دیدنی روز -پنج شنبه 19 دی ... تصاویر دیدنی,تصاویر جالب ... دست به دست کردن یک نوزاد از کمپ آوارگان جنگی در جمهوری آفریقای ...
  • راهکار جالب برای تشخیص جنسیت کودک - بیتوته

    www.beytoote.com/baby/hygiene-mother/generic-baby.html
    شیر دادن کودک,شیر دادن به نوزاد,شیر دادن به بچه,شیر دهی ... دانستن جنسیت نوزاد قبل از تولد خواسته هر انسانی است برای هر کس جالب و برای مادر و پدر آینده، لذت .... اخبار گوناگون · اخبار ورزشی · اخبار حوادث · اخبار فرهنگی و هنری · اخبار علمی و آموزشی · اخبار کنکور و دانشگاه · تقویم تاریخ .... تصاویر جذاب,عکسهای زیبا,عکسهای جذاب ...
  • جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

    www.momtaznews.com/
    The post جزییات خودروی پژو ۱۰۸ /تصاویر appeared first on ممتاز نیوز|ممتاز نیوز. .... ظرفیت کنکور ارشد افزایش نمی‌یابد/ زمان اعلام نتایج کنکور ... این میز نهار خوری منحصر به فرد و بسیار جالب را تا به حال دیده اید؟! +تصاویر ... مهارت های برقرار کردن رابطه موفق و را یاد بگیرید شکست عشقی آدم را با خودش، عواطفش، فکرهایش و.
  • عصر ایران

    www.asriran.com/
    سوغات فرنگ(23): پیام جالب "فلاشر" زدن در لهستان. صمدعلی لکی زاده ... بهتون حمله کردن میدونین که ایراد کارتون کجا بوده. افغانستان و .... تصاویر پیشنهادی عصرایران برای پخش در مانیتورهای مجلس شورای اسلامی .... کنکور نوزادان در هنگ کنگ (+عکس).
  • نکات جالب برای تمیز کردن منزل - مجله اینترنتی علم و بصیرت

    elmobasirat.ir/نکات-جالب-برای-تمیز-کردن-منزل-176
    نکات جالب برای تمیز کردن منزل - تصویر 1. برای همه قسمت‌های خانه، تنها لازم است که 15 دقیقه وقت صرف کنید. این پاک‌سازی می‌تواند برای اتاق نشیمن، آشپزخانه، ...

رتبه یکی که کنکور را طبل توخالی‌ می‏داند؛ فقط یک درس را ...

www.rajanews.com/news/148903
۴ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گفتند: «همه دارند کنکور می‌دهند و وارد دانشگاه می‌شوند، اما این که کسی از ... جالب اینجاست که من خودم اصلاً این بنده خدا را نه دیده بودم و نه حتی ... آخرین تصاویر از نپال · طنز/ صابون زنجیره‌ای ها به تن ظریف هم خورد بالاخره! .... همیشه هم به خودم می‌گفتم تلاشم را کرده‌ام و همین انجام دادن وظیفه مهم است و نتیجه دیگر در دست من نیست ...
  • مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

    www.bartarinha.ir/
    bolet ۱۴ راه برای خرد کردن پیاز بدون اشک‌ ریختن ... bolet 12 نکته جالب که زندگی شما را تغییر خواهند داد ... bolet 5 ناراحتی عمده نوزادان ... dot تصاویری از شاخ به شاخ شدن هواپیما و پرنده. dot تغییر دستمزد ... همه دواطلبان در کنکور 94 قبول می شوند. dot ...
  • پورتال دانستنی ها

    zooya.ir/
    آموزش تست زنی کنکور .... عکس جالب دوران خدمت سربازی فریدون آسرایی ... در این تصاویر او ۲۰ ساله است و به عنوان نیروهای حافظ صلح فعالیت می کرده ... کپی کردن متن فایل های قفل شده ورد WORD .... نوزادی با دوبرابر وزن که پس از ۸ ساعت متولد شد ...
  • عکس جالب بنیامین از بارانا در حال آشپزی کردن!

    www.zigil.ir/archive/33284/benjamin-photos-barana/
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارانا در حال آشپزی, آشپزی کردن بارانا دختر بنیامین, بنیامین بهادری و دخترش, ... عکس جالب بنیامین از بارانا در حال آشپزی کردن! .... اخبار کنکور.
  • تصاویر ماشینی که تماما از لگو ساخته شده است

    www.varzesh10.ir/.../تصاویر-ماشینی-که-تماما-از-لگو-ساخته-شده-است.h...
    مدل های جالب از میز و نیمکت های عجیب و غریب · نتیجه بردن یک خودروی سنگین به ساحل (عکس) · تصاویر جالب از کنکور دادن نوزادان · فرد ایرانی که صاحب یک چهارم ...
  • فقط برای خنده Just for Laugh - عکس های خنده دار

    jfl.blogfa.com/category/150
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصاویر خنده دار از نوشته های جالب و طنز (105) ... برچسب‌ها: ورزش کردن خانوما در یک نگاه .... برچسب‌ها: پشت کنکوری, قبل و بعد از آزمون, کاریکاتور.
  • فرق کنکور دادن دخترا و پسرا + عکس و روش تست ‌زدن در جلسه ...

    safanews1.blogsky.com/1391/03/29/post-415/
    ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - برچسب‌ها: safanews, صفا نیوز, فرق کنکور دادن دخترا و پسرا, عکسی از ..... تبریک+جشن+تولد+مبارک+میلاد+بچه+کودک+نوزاد+عکس+کیک+مراسم+شاد+ ... تصاویر+گلچین+برگزیده+منتخب+جالب+جذاب+دیدنی+بهتر+برتر+عکاس+ ...
  • پاتوق کده » فرق-کنکور-دادن-دخترا-و-پسرا-عکس

    www.patoghkade.com/فرق-کنکور-دادن-دخترا-و-پسرا-عکس/
    عکس از کنکور 91, عکس های کنکور دختران, عکس های کنکور پسران, تفاوت کنکور دختر و پسر, عکس جدید از کنکور سال 91, جدیدترین عکس از کنکور,
  • گهر - جدید 94

    gahar.ir/
    نخستین هدیه نوزاد سلطنتی از اسرائیل / عکس ... آموزش حرفه ای رژ لب زدن + تصویر ... اعلام هزینه مومیایی کردن جسد در ایران پزشکی قانونی به شکل نوین آن در .
  • ماجرای جالب تولد نوزاد در هواپیما تصویر - تاکوما

    takoma.ir/p139031_ماجرای_جالب_تولد_نوزاد_در_هواپیما_تصویر
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماجرای جالب تولد نوزاد در هواپیما تصویر - تاکوما در این باره نوشت: ماجرای جالب تولد نوزاد ... پیدا کردن شغل مورد نظر و عضویت در سایت ایران تلنت. .... ضرایب کنکور ارشد 91 دانشگاه آزاد اعلام شد63 بازدید - 5 روز پیش; مجازات سنگین ...

زندگی بچه پولدارهای تهرانی به نقل از اینستاگرام + عکس ...

saten.ir/40098/زندگی-بچه-پولدارهای-تهرانی-به-نقل-از-ای/
۱۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نحوه برگزاری کنکور در افغانستان + عکس ... جالب و خواندنی ... تصاویر بچه پولدارهای تهران با ماشین های مدل بالا و پارتی های شبانه از ... حتی می‌توان تصاویری از رستوران سنتی دیوان را دید که در خیابانی است که کانون دور دور کردن .
  • مشاور کنکور رایگان افشار

    alirezael.ir/
    مشاور کنکور رایگان افشار - برنامه ریزی تلفنی کنکور،دانلود صوت ... نمیخوام بگم خوب تمامش کن شاید شددددد؛ حداقل حسن خوب تمام کردن اینه که برای شروع های بعدی آماده ای . .... جالب ندیدم ؛ نقطه قوت کتاب های جمع بندی صفر تا صد کنکور درسنامه نکته وار و ..... با دیدن این تصاویر انگار یکبار دیگه برام گوشزد میشه که هنوز هم بچه هایی ...
  • زندگی بچه پولدارهای تهرانی به نقل از اینستاگرام + عکس ...

    saten.ir/40098/زندگی-بچه-پولدارهای-تهرانی-به-نقل-از-ای/
    ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نحوه برگزاری کنکور در افغانستان + عکس ... جالب و خواندنی ... تصاویر بچه پولدارهای تهران با ماشین های مدل بالا و پارتی های شبانه از ... حتی می‌توان تصاویری از رستوران سنتی دیوان را دید که در خیابانی است که کانون دور دور کردن ...
  • اینطور شیر دادن به بچه رو دیگه ندیده بودیم - تصاویر جالب و ...

    www.netgasht.com › تصاویر جالب و متنوع
    اینطور شیر دادن به بچه رو دیگه ندیده بودیم تصاویر جالب و متنوع محتوای سایت. ... کنکور از دیدن سریال و فیلم های ناتمام خودداری کنند · لاغر شدن و وزن کم کردن به ...
  • سایت تفریحی یک رو | پورتال تفریحی یک رو| گالری عکس ...

    1ro.ir/
    آموزش درست کردن ماکارونی هویج و پنیر; ♢ طرز تهیه غذای ... کنکور نوزادان در هنگ کنگ + تصاویر; ♢ ازدواج خانم ... ادعای جالب رهبری‌فرد: هدایتی مالک دائمی پرسپولیس شد!
  • آمادگی برای کنکور - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=63694
    این فرصت طلایی را از دست ندهید; دوران عید با دومین گذرگاه طلایی کنکور، یکی از .... در این مطلب با 20 راز مهم در خصوص مطالعه کردن در زمان آمادگی برای کنکور آشنا ...
  • عدم+موفقیت+کنکور+آزمون+تصویر+افسرده+داغون+عکس ...

    safanews2.mihanblog.com/post/1860
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عدم موفقیت در کنکور افسرده شدن ناامیدی +عکس تصویر .... یا بگی پدر و مادرم کلی سختی کشیدن واسه این آزمون و کنکور دادن من یا فلان هزینه رو ...
  • سلفی جالب رضا قوچان نژاد با کودک کویتی/ عکس - نامه نیوز

    namehnews.ir/fa/.../سلفی-جالب-رضا-قوچان-نژاد-با-کودک-کویتی-عکس
    ۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سوارز کودک سرطانی را شگفت زده کرد /تصاویر ... فوتبال بازی کردن فرمانده نیروی دریایی ارتش/عکس ... عکس/کنکور نوزادان در هنگ کنگ.
  • دوتا عکس جالب از بچه های روستا – رودمعجن – حیتا

    heita.ir/1394/01/27/دوتا-عکس-جالب-از-بچه-های-روستا/
    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در کنکور سراسری سال 82 با کسب رتبه 281 منطقه 2 وارد تربیت معلم شهید ... پاسخ دادن. avatar سلیمان استوار فدیهه می‌گه: پنج شنبه, 27 فروردین ...
  • دکه من | کنکور نوزادان در هنگ کنگ + تصاویر

    idake.ir/news/persianv/.../کنکور-نوزادان-در-هنگ-کنگ-+-تصاویر.html
    ۱ روز پیش - به همین دلیل باید از دوران بارداری برای پیدا کردن یک مهد خوب تلاش کنید.» .... عکس جالب حسن روحانی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب + تصاویر ...

راه حل جالب محققان برای علاقمند کردن کودکان ‌به عادات غذایی سالم

www.yjc.ir/.../راه-حل-جالب-محققان-برای-علاقمند-کردن-کودکان-‌به-عادات-...
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانشگاه و کنکور · بهداشت و درمان · آموزش و پرورش · کلینیک · فن آوری · عناوین کل اخبار علمی پزشکی ... تصاویری باورنکردنی از شیرجه به عمیق‌ترین گودال دنیا ... راه حل جالب محققان برای علاقمند کردن کودکان ‌به عادات غذایی سالم ... فرزندان‌شان در آشپزخانه منزل و استفاده از کمک آنها برای آماده کردن غذا به دست آورند.کودکان ..