فرد ایرانی که صاحب یک چهارم باشگاه آرسنال است

 

باشگاه فوتبال آرسنال یک باشگاه مطرح انگلیسی است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. این باشگاه طبق یک بررسی جدید از سایت توییتر ، پرطرفدارترین باشگاه انگلیسی در ایران است .

 

مالکین اصلی باشگاه فوتبال آرسنال، بازرگان روسی؛ آلیشر عثمانف و تاجر ایرانی-بریتانیایی؛ اردوان فرهاد مشیری می‌باشند.

 

باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که موفق به کسب 13 عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول و لیگ برتر انگلستان، 10 قهرمانی در جام حذفی فوتبال انگلستان و دو قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلستان شده‌است.

 

اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.

 

فرد ایرانی که صاحب یک چهارم باشگاه آرسنال است

 

وی و شریک تجاری اش (علی شیر عثمانوف)، که شرکت مشترکی را اداره می کنند،در آگوست سال 2007 میلادی، 14.65 درصد از سهام باشگاه فوتبال آرسنال را از نایب رئیس سابق باشگاه، «دیوید دین» خریداری نمودند.

 

در 18 سپتامبر سال 2007 میلادی بود که شرکت رد اند وایت (شرکت مشیری و شریکش)، سهام خود در آرسنال را به 21% افزایش داد و تنها 10 روز بعد و پس از آنکه مشیری در صحبتهایی اعلام کرد که دست کم 25% از سهام این باشگاه فوتبال را می خواسته، درصد سهام آنها به 23% افزایش یافت.

 

آرسنال رقابتی دیرینه با همسایه‌اش تاتنهام دارد که آن‌ها به طور منظم شهرآورد شمال لندن را برگزار می‌کنند. همچنین باشگاه آرسنال در رده سوم باارزش‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان در سال 2010 با ارزش تقریبی 1.181 میلیارد دلار قرار گرفته‌است. مالکین اصلی باشگاه فوتبال آرسنال، بازرگان روسی؛ آلیشر عثمانف و تاجر ایرانی-بریتانیایی؛ اردوان فرهاد مشیری می‌باشند.

 

  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است (+عکس)

    namehnews.ir/fa/.../یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-در-دست-این-ایرانی-است-عک...
    اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم ...
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این فرد ایرانی است + عکس

    kamooneh.com/.../یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-در-دست-این-فرد-ایرانی-است...
    یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این فرد ایرانی است + عکس ... به گزارش مستر90، باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که موفق ... در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • یک چهارم سهام آرسنال متعلق یه یک ایرانی است | باشگاه فوتبال

    www.ghatreh.com/news/.../چهارم-سهام-آرسنال-متعلق-ایرانی-است
    ۲ ساعت پیش - یک ایرانی، صاحب یک چهارم سهام باشگاه آرسنال انگلیس است/عکس · یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این فرد ایرانی است + عکس ... باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که موفق به کسب 13 عنوان ...
  • فرد ایرانی که صاحب یک چهارم باشگاه آرسنال است

    www.bwinnerharbor.com/.../2014820-فرد-ایرانی-که-صاحب-یک-چهارم-ب...
    فرد ایرانی که صاحب یک چهارم باشگاه آرسنال است. ... استفاده از سازندگان صاحب صلاحیت در پروژه‌های 1000 تا 2000 متر مربع · در صورت مشاهده تخلف ناشران با آنها ...
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است/ عکس - پارسینه

    www.parsine.com/.../یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-در-دست-این-ایرانی-است-ع...
    باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که موفق به کسب 13 عنوان ... شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. .... افراد مشهور قبل از مرگشان چه غذایی خوردند؟
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این فرد ایرانی است+عکس - ...

    tnews.ir/news/447741079426.html
    ۲ روز پیش - یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این فرد ایرانی است+عکس. ... باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که موفق به ... انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • رویکرد - مالک یک چهارم آرسنال یک ایرانی است +عکس

    www.rooykard.ir/fa/doc/news/.../مالک-یک-چهارم-آرسنال-ایرانی-عکس
    اردوان فرهاد مشیری مالکین اصلی باشگاه فوتبال آرسنال، بازرگان روسی؛ آلیشر ... اردوان فرهاد مشیری، تاجر ۵۶ ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت ... را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی | پیکزون

    www.pixoon.com/pin/یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-در-دست-این-ایران/
    اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم ...
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی +عکس

    soft.yyh.ir/news.php?sid...tn=1...یک-چهارم-باشگاه-آرسنال...ایرانی...
    ۱ روز پیش - ... را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، ... دستورات جالب و کاربردی برای افراد بدخواب!

این ایرانی مالک یک‌چهارم باشگاه آرسنال است - پرشین وی

persianv.com/sport/view/009208.php
۳ روز پیش - تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی صاحب حدود یک‌چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... به گزارش گل، او و شریک تجاری‌اش (علی شیر عثمانوف)، که شرکت
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است +عکس - صد خبر

    sadkhabar.ir/fa/.../یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-در-دست-این-ایرانی-است-عک...
    اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم ...
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است (+عکس)

    www.peigham.ir/news-42140-یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-در-دست-این-ایران...
    ۱ روز پیش - اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است (+عکس) ... فرماندار دیر: بانک‌ها حق مسدود کردن حساب یارانه ای افراد را ندارند ...
  • این ایرانی مالک یک چهارم باشگاه آرسنال است - مشرق نیوز ...

    www.mashreghnews.ir/fa/.../این-ایرانی-مالک-یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-اس...
    اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، ... و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است/ عکس - وب ...

    asreabadan.ir/یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-در-دست-این-ایران/
    ۲۰ ساعت پیش - یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است/ عکس. اردوان فرهاد مشیری، تاجر ۵۶ ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. .... های منحصر به فرد+عکس · بهترین گوشی‌های اندرویدی۲۰۱۵+تصاویر ...
  • مشرق - مالک یک چهارم آرسنال یک ایرانی است+عکس - صاحب‌خبر

    sahebkhabar.ir/news/.../مالک-یک-چهارم-آرسنال-یک-ایرانی-است-عکس
    ۱۴ ساعت پیش - اسلامیان: دلایل انتقادات وزیر را درک نمی‌کنم/ هر فردی جای کفاشیان بود حاشیه‌ها ۱۰ برابر می‌شد ... به گزارش مشرق، باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در ... اردوان فرهاد مشیری، تاجر ۵۶ ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه ... و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است - وارش نیوز

    vareshnews.ir/detail/News/13290
    ۲۲ ساعت پیش - یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است (+عکس) اردوان فرهاد مشیری، ... و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که ...
  • مالک یک چهارم آرسنال یک ایرانی است +عکس - مشهدسر

    www.mashhadsar.ir/p-مالک-یک-چهارم-آرسنال-یک-ایرانی-است-عکس
    ۵ ساعت پیش - مشهدسر - باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر ... اردوان فرهاد مشیری، تاجر ۵۶ ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت ... و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • یک ایرانی مالک یک چهارم آرسنال - پایگاه خبری تحلیلی اهواز ...

    ahvaznovin.ir/?p=73336
    ۶ ساعت پیش - اهواز نوین : اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست ... و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است/ عکس

    news.akairan.com/havades-akhbar/parsine/a4175812291755102.html
    ۲۱ ساعت پیش - اردوان فرهاد مشیری, تاجر 56 ساله انگلیسی, ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی, شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است, صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.,خبرگزاری پارسینه. ... یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است/ عکس ..... رابطه شخصیت افراد با اینباکس ایمیل!

مالک یک چهارم آرسنال یک ایرانی است+عکس - پایگاه خبری ...

namayande.com/news/.../مالک-یک-چهارم-آرسنال-یک-ایرانی-است-عکس
۲۲ ساعت پیش - به گزارش نماینده، باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در ... اردوان فرهاد مشیری، تاجر ۵۶ ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت ... و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • یک ایرانی مالک یک چهارم باشگاه آرسنال است + عکس

    vapasin.com/sport/.../یک-ایرانی-مالک-یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-است---ع...
    یک ایرانی مالک یک چهارم باشگاه آرسنال است + عکس ... در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که ... هر فردی جدول را نگاه کند متوجه می‌شود ملوان در لیگ می‌ماند · حمله شدید مایلی کهن به ...
  • یک ایرانی مالک یک چهارم آرسنال /عکس - دولت اعتدال

    www.dolateetedal.com/news/.../یک-ایرانی...یک-چهارم-آرسنال-/عکس.html
    ۲۰ ساعت پیش - ... جمهور چراغ سبز برای افراد فاسد /پلیس مسئول اجرای اسلامی نیست،حرف نسنجیده است ... اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت ... را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است (+عکس).
  • خبریاب - یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است + عکس

    hikhabar.com/news.aspx?...یک_چهارم_باشگاه_آرسنال...ایرانی_است...
    ۱۴ ساعت پیش - یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است + عکس. ... اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و ... را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • حذفی کاپ - یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است + ...

    www.hazfi-cup.com/news?...یک_چهارم_باشگاه_آرسنال...ایرانی_است...
    ۱۵ ساعت پیش - یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است + عکس. ... اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. یک چهارم ..... شباهت عجیب این خانه منحصر به فرد به چرخ و فلک!
  • مالک ایرانی یک چهارم باشگاه آرسنال را بشناسید+تصویر

    persianvarzesh.com/مالک-ایرانی-یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-را-ب/
    ۱۷ ساعت پیش - پرشین ورزش: باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در ... اردوان فرهاد مشیری، تاجر ۵۶ ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... نام فرد بدهکار شرکت استیل‌آذین اعلام خواهد شد ...
  • اردوان فرهاد مشیری تاجر ایرانی مالک آرسنال + عکس - کاملینا

    www.kamelina.ir/.../اردوان-فرهاد-مشیری-تاجر-ایرانی-مالک-آر.html
    ۲ ساعت پیش - آقای اردوان فرهاد مشیری که 56 سال سن دارد صاحب شرکت هایی در کشور ا....... ... فرد ایرانی صاحب باشگاه معروف اروپایی آرسنال ... و انرژی، شرکت‌هایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک‌چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • مالک ایرانی یک چهارم باشگاه آرسنال را بشناسید +عکس - خبر ...

    khabarpu.com/h.php?t=269-xNEWS-x24106-xtar-aoaxjauxox...
    ۱ روز پیش - مالک ایرانی یک چهارم باشگاه آرسنال را بشناسید عکس-نفت ما|خبر پو,مرجع ... فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که موفق به ... و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • صاحب یک چهارم سهام باشگاه آرسنال انگلیس است/عکس - خبر پو

    khabarpu.com/h.php?t=384-xNEWS-xDETAIL-xx...x...
    ۸ ساعت پیش - اردوان فرهاد مشیری ، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، ...
  • یک ایرانی از مالکین اصلی آرسنال/عکس

    www.nayabnews.com/fa/.../یک-ایرانی-از-مالکین-اصلی-آرسنال-عکس/
    ۵۰ دقیقه پیش - باشگاه خبرنگاران: اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در ... را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که موفق به ... اگر دوست دارید ساعتی منحصر به فرد داشته باشید؟

یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است/ عکس | تمام ...

seeisee.ir/fa/.../یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-در-دست-این-ایرانی-است-عکس/
۲۰ ساعت پیش - اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... چگونه به یک فرد افسرده کمک کنیم؟
  • یک ایرانی از مالکین اصلی آرسنال/عکس

    www.nayabnews.com/fa/.../یک-ایرانی-از-مالکین-اصلی-آرسنال-عکس/
    ۵۰ دقیقه پیش - باشگاه خبرنگاران: اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در ... را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... باشگاه فوتبال آرسنال، یک باشگاه فوتبال انگلیسی در شمال شهر لندن است که موفق به ... اگر دوست دارید ساعتی منحصر به فرد داشته باشید؟
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است/ عکس | تمام ...

    seeisee.ir/fa/.../یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-در-دست-این-ایرانی-است-عکس/
    ۲۰ ساعت پیش - اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... چگونه به یک فرد افسرده کمک کنیم؟
  • یک ایرانی، صاحب یک چهارم سهام باشگاه آرسنال انگلیس است ...

    rasad.irna.ir/fullnews/735141157639.html
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک ایرانی، صاحب یک چهارم سهام باشگاه آرسنال انگلیس است/عکس ... اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل ... یک فرد نزدیک به الهام چرخنده در مشهد مقدس آخرین وضعیت وی را توصیف کرد.
  • تهران امروز - نام محصولی درکنار ثروتمندتر

    www.tehraneemrooz.com/article-print-779.html
    او طبق فهرست سندی تیمز در سال ۲۰۰۷ پنجمین فرد ثروتمند ایرانی در بریتانیا ... خلیلی صاحب مجموعه ای از ۲۰ هزار اثر هنری عمدتا مربوط به دوران اسلامی است که ساندی .... در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک‌چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • یک ایرانی مالک یک چهارم آرسنال+عکس | پایگاه خبری اهر وصال

    aharvesal.ir/?p=20792
    ۵ ساعت پیش - اجرای موفق طرح آزمایشی کتاب سوادآموزی فرد به فرد در اهر ... اردوان فرهاد مشیری، تاجر ۵۶ ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است (+عکس).
  • یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این فرد ایرانی است+عکس

    www.shenidi.com/10088611-یک-چهارم-باشگاه-آرسنال-در-دست-این-فرد-ا...
    ۲ روز پیش - تدبیر24>اصلی: یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این فرد ایرانی ... نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی ما برای آزادی بیان، مطبوعات، حاکمیت قانون و . ... انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است.
  • اقتصاد ایران آنلاین - جزئیات تازه از پرونده بانکی ۶۵۰۰ ...

    eghtesadeiranonline.com/vdcj8ae8xuqeohz.fsfu.html
    ۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است (+عکس) ... قوه قضائیه آقای «م ر» و صاحب گروه صنعتی «ص» است، این فرد ۴۰۰۰ میلیارد تومان به یک ... وی افزود: این فرد که تولید کننده لوله پروفیل است، علت شکل‌گیری بخشی از بدهی ...
  • آرسنال در دست این ایرانی است(+عکس) - شما نیوز

    www.shomanews.com/News/?Id=68244
    ۸ ساعت پیش - آرسنال در دست این ایرانی است(+عکس) ... رسانی(شمانیوز): اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست ... و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... شیوع شدید ایدز در بین افراد داعش ...
  • انجمن راسخون - عکس/این ایرانی مالک 25 درصد آرسنال است

    rasekhoon.net › انجمن ها › ورزش › فوتبال خارجی › لیگ انگلیس
    ۱ روز پیش - 1 پست - ‏1 نویسنده
    اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و ... را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم سهام باشگاه آرسنال است. ... یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است (+عکس).

یک چهارم باشگاه آرسنال در دست این ایرانی است (+عکس)-http ...

oranusnovin.ir/sms_site/khabar_sara/news_loader.aspx?sn=2479069
اردوان فرهاد مشیری، تاجر 56 ساله انگلیسی- ایرانی که سالهاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکتهایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک چهارم