به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم جدیدی که لئوناردو دی کاپریو در ... معمولاً سری دوم سریال ها موفق ترند/ به کارهای نمایشی فکر می کنم معمولاً سری دوم ...
برایتون با پیشنهاد 1.5 میلیون پوندی به جهانبخش نزدیک شد ... معمولاً سری دوم سریال‌ها موفق‌ترند/ به کارهای نمایشی فکر می‌کنم ...
نسخه چاپیارسال به دوستان
پرستو گلستانی در گفت‌وگو با فارس:
معمولاً سری دوم سریال‌ها موفق‌ترند/ به کارهای نمایشی فکر می‌کنم

پرستو گلستانی گفت: همیشه معتقدم زمانی که سریالی موفق می‌شود، به طور حتم سری دومش از سری اول آن موفق‌تر خواهد شد، چراکه مخاطبان خود را در همان ابتدای راه پیدا کرده است.

خبرگزاری فارس: معمولاً سری دوم سریال‌ها موفق‌ترند/ به کارهای نمایشی فکر می‌کنم

پرستو گلستانی در گفت‎‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مدتی است از شروع بازی‌ام در سریال «دردسرهای عظیم2» در نقش همسر فرحان می‌گذرد و فکر می‌کنم تا قسمت هشتم سریال به صورت نیمه و تا قسمت پنجم به طور کامل ضبط شده است.

وی ادامه داد: تعداد بازیگران این سری از سریال به نسبت سری اول آن بیشتر هستند و ما نیز از یک زمانی به بعد ضبط و پخش همزمان خواهیم داشت.

این بازیگر افزود: همیشه معتقدم زمانیکه سریالی موفق می‌شود، به طور حتم سری دومش از سری اول آن موفق‌تر خواهد شد، چراکه مخاطبان خود را در همان ابتدای راه پیدا کرده است. نمونه مشابه این دست از سریال‌ها را در ایران کمتر دیدیم، البته به جز سریال «پایتخت» سیروس مقدم.

بازیگر سریال «مسیر انحرافی» در پایان گفت: مدتی است در فکر کارهای نمایشی‌ام هستم و در این رابطه صحبت کردم، اما هنوز قطعی نشده است.

  • اسکولاری جانشین کاناوارو در گوانگژو اورگراند شد - خبر آنتایم

    khabarontime.ir/.../اسکولاری-جانشین-کاناوارو-در-گوانگژو-اورگراند-شد
  • آغاز انتشار اسناد خزانه اسلامی/ پیمانکاران گوش به زنگ باشند ... معمولاً سری دوم سریال‌ها موفق‌ترند/ به کارهای نمایشی فکر می‌کنم ...
  • آمار کشته های آتش سوزی در پمپ بنزینی در غنا به ۱۵۰ نفر رسید ... معمولاً سری دوم سریال‌ها موفق‌ترند/ به کارهای نمایشی فکر می‌کنم ...
  • 11:02 -تنها نسخه اصلاح دانشگاه، بازگشت به افکار امام (ره) است / مهرنیوز .... فارس نیوز · 10:39 -معمولاً سری دوم سریال‌ها موفق‌ترند/ به کارهای نمایشی فکر می‌کنم / فارس ...
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر چه دردسرهای عظیم بی‌عیب نیست اما جزو سریال‌های پرمخاطب از کار در آمده است. ... شوخی‌های خودش را جدی نمی‌گیرد و آنها را بدون هیچ تاکیدی در میان انبوهی از ماجراها به نمایش می‌گذارد. ... فکر نمی‌کنید شوخی‌ها و فضای سریال نیاز به ساماندهی بیشتری داشت. ..... خواهش میکنم سری دوم این سریال را برای تابستان94بسازید.
  • پیش‌بینی رشد فروش تبلت در ۴ سال آینده - آذر نیوز آنلاین

    www.azarnewsonline.com/post/513448.html
    ۲۵ دقیقه پیش - ... فارس » معمولاً سری دوم سریال‌ها موفق‌ترند/ به کارهای نمایشی فکر می‌کنم ... Cherry Mobile تا پایان سال دو گوشی مجهز به ویندوز 10 را عرضه می کند ...
  • ایسنا - کمکی که پزشکان به مهران مدیری کردند

    www.isna.ir/fa/news/.../کمکی-که-پزشکان-به-مهران-مدیری-کردند
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کار به‌ جایی رسید که سریال‌هایی چون «٩٠ شب»، «پلاک ١٤» و «طنز ٨٠» به شکست‌هایی ... به‌گونه‌ای است که مخاطب ناخودآگاه به یاد سری دوم و سوم مجموعه «خنده‌بازار» می‌افتد. ... (مجموعه جایزه‌بزرگ) است، فقط لباس دکتر تنش کرده و تکه‌پرانی می‌کند. ... و کمی جوان‌تر از «طغرل» را با درونمایه بدجنسی بیشتر به نمایش گذاشته.
  • او هم‌اکنون نمایش «خانمچه و مهتابی» به کارگردانی هادی مرزبان را روی صحنه دارد. ... خودتان به این‌گونه فیلم‌ها تمایل دارید یا این که فکر می‌کنید در بین کارهای دیگر ... ولی همیشه در کنارش از کار کردن با کارگردان‌های جوان استقبال می‌کنم. به نظر ... همیشه در کشور ما سریال‌های داستانگو موفق‌تر بوده‌اند. ... من معمولا دو سه تا کار را با هم انجام نمی‌دهم.
  • شهریور ۱۳۹۳ - مسعود ده نمکی

    dehnamaki.blogfa.com/9306.aspx
  • او که به زودی سریال «دولت مخفی» را هم روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد داشت، مهمان یک ... بله یک کار تاریخی است بر می گردد به سده سوم هجری که آقای لدنی تهیه کننده آن بود. ... در کل پروژه خاصی است البته من در حد گفت و گوی ابتدایی هستم با دوستان این نمایش . ... فکر می کنم پس از چند سریال و سبک و سنگین کردن تلویزیون با مجموعه های ...
  • معرفی و نقد سری سریال پایتخت | سیروس مقدم - صفحه 21 - ...

    www.forum.98ia.com › ... › بحث و معرفی آثار سینمای ایران
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده
    اما همه ما می دانیم که مخاطب ما در سری دوم با یک توقع بسیار بالاتر به تماشای ... وی درباره سفر گروه سازنده سریال از شمال به جنوب کشور اظهارداشت: کار بسیار ... سریال پایتخت در بردارنده حسی است از درون جامعه، نمایشی است از جامعه ای که همه در ... سری دوم سریالها معمولا خوب از آب درنمی آید، در زمینه «پایتخت» هم همه فکر می ...
فصل دوم سریال «قلب یخی» قرار است از خرداد ماه امسال طی 10 هفته توزیع شود .... «قهوه تلخ» به عنوان دیگر سریال‌ شبکه‌ی نمایش خانگی، موفق‌تر است و موفقیت این سریال در ... کرد: سریال «قلب یخی» را یک تجربه‌ی معمولی می‌بینم و فکر می‌کنم سود اقتصادی قوی‌ هم .... البته کارهای خوب دیگری بودند که از شبکه‌های دیگر پخش شدند ولی به من ..
  • محسن تنابنده، «نقی» و همه کاره پایتخت - مجله اینترنتی دلگرم

    www.delgarm.com/.../12484-محسن-تنابنده،-«نقی»-و-همه-کاره-پایتخت-...
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من خیلی به ‌این قضیه فکر کردم که چه کار کنم تا بتوانم دچار اپیدمی ‌عدم موفقیت سری‌های دوم نشوم. ... در نمایش صحنه‌ای یک سری به دیدن یک نمایشی می‌روند که مختصاتش از قبل معلوم ... معمولا در سریال‌هایی که سری دوم‌شان هم ساخته می‌شود و اکثرا هم ناموفق ... و ویژگی‌های شخصیتی و داستانی محبوب آدم‌های سری اول به سری دوم است.
  • محسن تنابنده، «نقی» و همه کاره پایتخت - Bartarinha.IR ...

    www.bartarinha.ir/fa/news/47635/محسن-تنابنده-نقی-و-همه-کاره-پایتخت
  • هر چند که عوامل این مجموعه خیلی تاکید دارند که این یک کار تیمی‌است و به فرد خاصی .... معمولا در سریال‌هایی که سری دوم‌شان هم ساخته می‌شود و اکثرا هم ناموفق بوده‌اند یک ویژگی ... از تکیه‌کلام‌ها و ویژگی‌های شخصیتی و داستانی محبوب آدم‌های سری اول به سری دوم است. ... می‌خندد چقدر به ‌این نکاتی که برای خلق شخصیت‌ها مد نظر شما بوده فکر می‌کند؟
  • فصل دوم درحاشیه به زودی با داستانی جدید تولیـد خواهد شد. .... اما ما به این سریال اصلا به چشم نقد نگاه نمی‌کنیم و شخصا فکر می‌کنم این سریال حتی طنز نبود، در حد عاملی .... مردم معمولا فشارهایی را که به ویژه به دلیل هزینه‌های درمانی متحمل می‌شوند را از چشم پزشکان ..... وی افزود: من کارم نمایشی است گرچه آخرین کاری که انجام می دهم، نمایش است.
  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به بهانه پخش سریال «آب پریا» میزبان مرضیه برومند کارگردان این ... ما به عنوان کارگردان باید با خودمان فکر کنیم با چه نیتی وارد ... در قبال کارهایی که تا به حال انجام نشده، یک جور احساس مسئولیت می‌کنم. .... نقیبی: درباره ساخت سری دوم «شهر موش‌ها» هم توضیح می‌دهید؟ .... نمایش داده شود; آدرس وب سایت و یا وبلاگ
  • شهریور ۱۳۹۲ - سینما تیک

    sinamatik.blogfa.com/1392/06
  • او ادامه داد: «شهاب بسیار به این فیلمنامه علاقه‌مند بود و بسیار درگیر کار شده بود و دوست ... به گفته وی، معمولا مجموعه‌هایی مانند "پایتخت" در فصل اول موفق‌تر هستند و مخاطبان ... و رابطه خوبی با آنها برقرار کرد، اما برای ساخت فصل دوم این سریال باید به دنبال قصه .... در هرصورت با توجه به روند فعلی فکر می‌کنم که بتوانیم در سه ماه آخر سال ...
  • آرش به​شرط این‌که همسرش ندا از این قضیه چیزی نفهمد، با کاوه دست به کار تولید ماده مخدر شیشه ... پلیس در اینجا شناسنامه دار بوده و صرفا به یک تصویر کلیشه‌ای که معمولا به ... اواخر سال جاری میلادی زده می‌شود تا برای نمایش عمومی در نیمه دوم سال 2013 آماده شود. ..... نوع بازی‌ای که البته از اواسط کار به بعد، گروه اصلی تولید و فکر سریال به آن ...
  • من خیلی به ‌این قضیه فکر کردم که چه کار کنم تا بتوانم دچار اپیدمی ‌عدم ... در نمایش صحنه‌ای یک سری به دیدن یک نمایشی می‌روند که مختصاتش از قبل معلوم شده و مخاطب ... معمولا در سریال‌هایی که سری دوم‌شان هم ساخته می‌شود و اکثرا هم ناموفق بوده‌اند یک ... از تکیه‌کلام‌ها و ویژگی‌های شخصیتی و داستانی محبوب آدم‌های سری اول به سری دوم است.
  • چرا که اصولاً خانم برومند مخالف سری دوم از هر چیزی هستند. ... بعد هم که در جریان ساخت فیلم قرار گرفتیم و فیلم به نمایش در آمد و آن را تماشا کردم. ... امیرحسین: فکر می‌کنم که این کار به دلیل نگه داشتن مخاطب انجام نشده است. ... معمولاً بازیگران سینمایی خیلی علاقه‌ای به صداپیشگی ندارند و منهای انیمیشین «تهران ۱۵۰۰» دیگر ما صداپیشه ...
  • معمولا زمانی که یک برنامه موفق یا ناموفق از یک تیم سازنده به یک تیم دیگر انتقال ... تحت هر شرایطی ضعیف‌تر از کار قبلی در‌می‌آید اما «شام ایرانی» در سری جدید که ... دو گزینه قطعی دیگر سری دوم را هم معرفی می‌کند: «پس از توافق نهایی با آقای عبدی و ... است که هر چقدر سریال‌های شبکه نمایش خانگی در چند سال اخیر هم از لحاظ کیفیت، هم ...
  • اخبار فرهنگی و هنری موضوع: - صفحه 103 از 206 - شمسه

    shamsehplus.ir/category/اخبار-فرهنگی-و-هنری/page/103/
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معمولا پدرها بیشتر با دختر یا دخترانشان اخت هستند تا پسرها. معمولا در خانواده‌هایی که ... اما در سریال، پسرم را خیلی لوس می‌کنم و اجازه می‌دهم در هر کاری دخالت کند. ... نمایش موضوعی امروزی دارد اما گریز و اشاره‌ای هم دارد به واقعه شهادت حضرت زهرا(س). من نقشی در ...... پس از آن نیز گروه برای ساخت سری دوم دست به کار خواهند شد
  • نسخه چاپی - کیهان

    kayhan.ir/fa/print/16186
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دوم اینکه باید کارنامه کاری کارگردانان و تهیه کنندگان مجموعه‌های ... حال ساخت سریالهایی هستند که در آن به نمایش زندگی‌های مرفه و بالا شهری می‌پردازند و یا همچون ... این است که فکر می‌کنند هرچقدر تعداد شبکه‌ها را بالا ببرند موفق‌ترند، در حالی که ... خانم غفوری در ادامه تصریح می‌کند: «معمولا راحت‌طلبان، تولید در آپارتمان و ...
  • هنوزهم دیر نیست پس شروع کن :: سرشاخ شدن با کنکور

    konkoori.blog.ir/1391/12/22/هنوزهم-دیر-نیست-پس-شروع-کن
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - می دانم ، بر آنی که کار را به پایان ببری ، شاید دیر باشد و بسیار دشوار ... تست های فصل به فصل زیست 1 (دوم دبیرستان) ..... ناامیدم الان 23مهر هست و من فکر میکنم اگه از الان م شروع کنم نمیتونم تا اسفند ..... از زندگیشون هست و در کنار هدفشون به کارهای دیگه هم(مثل دیدن سریال یا. ...... چرا اینجا نظراتو نمایش نمیدین؟
  • خنداندن لرها سخت‌ترین کار دنیاست! - پایگاه خبری یافته

    yaftenews.ir/.../7480-نگاهی-به-زندگی-مَمَجو-خنداندن-مردم-لرستان،-دش...
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در همان اوایل کودکی به همراه خانواده به اندیمشک مهاجرت می‌کند و تا کلاس چهارم ابتدایی در ... را در مدرسه‌ی دهخدا و سال دوم و سوم را در مدرسه شهید جلال سرباز خرم‌آباد ادامه می‌دهد. .... تا این که یک نمایش طنز صحنه‌ای کار کردیم که می‌بایست هر کدام از بچه‌ها یک اسم .... ولی یک سری چیزهایی را می‌گوید که شاید ریزبین‌ها هم به آن‌ها فکر نکرده‌اند.
  • مرجع وب فارسی - بعد از خرید گوشی اندرویدی حتما اینکارها را ...

    kacc.ir/.../بعد+از+خرید+گوشی+اندرویدی+حتما+اینکارها+را+انجام+دهید.ht...
  • برای راحتی کار می توانید ویدجت این برنامه را در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود ... منتقل کنید خب شما برای انجام این کار ها به صورت عادی به یک سری مشکل بر می خورید اما .... یک وقتی به خودش یا کسی اسیب میزند دوم وقتی به حقوق کسی تجاوز میکند. .... در صعنت گوشی‌های موبایل این کار معمولاً از طریق تولید یک محصول تقلبی و به ...
  • علاوه‌براین به‌عنوان کارگردانی که معمولاً در فیلم‌های خودش بازی می‌کند توضیح ... وودی آلن و پرسونای سینمایی‌اش را معمولاً به یک چشم می‌بینیم و همه‌ی آن‌چه را که از ... کمدی‌های پُروپیمان و پُرطنز بسازم، ولی این فقط یکی از کارهایی است که می‌توانم .... اشک توی چشم‌هایم جمع شده بود و در این فکر بودم که مادرم یک عمر برای ماها ..... مینی سریال(۱)
  • ۷ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - این بیوگرافی ها رو از سایت سیستم کارگردان آوردم که کامل هستن و به .... شدم، به طور قطع اگر نسخه سینمایی این فیلم پخششود، به مراتب موفق‌تر از نسخه سریالی آن است. ... کارهای من رانقد کنند، خانواده‌ام هم از این قضیه مستثنا نیستند، آنها معمولا ..... من در ابتدا این سریال را خیلی دوست داشتم و فکر می‌کردم کاری است که ...
  • آبان 1384 - سریالهای ایرانی

    www.television-iran.blogfa.com/8408.aspx
  • «پایان نمایش» به تهیه کنندگی رضا انصاریان برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما .... لبه تاریکى امشب ساعت ۲۱ از شبکه دوم سیما پخش مى شود. .... چون بسیاری از آنها مشغول کار هستند یا از نظر مالی امکان دارد با گروه به توافق ..... فکر می کنم هر قسمت معمولا یک روزه یا 2روزه نوشته می شود. ..... کـدام مـجموعه‌ی تلویزیونی مـوفق‌تر اسـت؟
  • سریال قلب یخی [آرشیو] - Page 2 - P30World Forums - انجمن ...

    forum.p30world.com › ... › هـــــنـر هـــفـتم › تلویزیون و رادیو
  • ۱ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 100+پست - ‏79 نویسنده
    سریال «قلب یخی» از اول مرداد هر هفته در شبکه ی نمایش خانگی http://up. ... هم بد نیست یعنی نسبت به کارهای قبلبشون فکر میکنم بهتر شده این که یارو مرد جالب بود خوشم اومد .... یک شب داشتم به قصه دو خواهر فکر می‌کردم، یکی از آنها وکیل بود و .... گروه تولید قلب یخی هم اینک مراحل پیش تولید فصل دوم این سریال را ...
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی با بیان اینکه از سال 73 تجربه کار تصویری داشته است به ایسنا یادآور شد: با ... استقبال قرار گرفت، سری دوم آن هم ساخته شد و پیشنهاد سینمایی هم دادند که بیژن ... گفت: از اینکه فیلم در جشنواره انتخاب نشد، ناراحت نشدم و فکر نمی‌کردم ... تئاتر کار می‌کردم و بعدها آیتم کار کردم تا به سریال برسم و از سریال به ...
  • تیر ٩۳ - حس خوب...

    mm64.persianblog.ir/1393/4/
۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تاکید میکنم که اگه به دنبال یه حس خوب متوالی و انگیزه بالا هستید .... تولستوی در جواب گفت : شما آنچنان غرق معرفی خودتان بودید که به من مجال این کار را ندادید. ...... امید و سری دوم که معروفتره با شخصیت اصلی سوباسا که فکر میکنم در 160 یا ... و سریالها وجود داره، شخصیت اصلی داستان موفقتر از بقیه است و معمولا ...