سریال تعبیر وارونه یک رویا به نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی که چند شبی هست از شبکه یک سیما در ایام تابستان ۹۴ پخش میگردد به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و شاید دلیل این استقبال نقش های متفاوت و بازیگران و همچنین فضای متفاوت سریال با سایر مجموعه های تلویزیونی باشد .

در ادامه میتوانید بیوگرافی بازیگران سریال به همراه تصاویر جدید را مشاده نمایید .

امیر جعفری نقش ناصر مامور امنیتی در تعبیر وارونه یک رویا

بیوگرافی امیر جعفری / نقش ناصر ( مامور امنیتی ) در تعبیر وارونه یک رویا

امیر جعفری متولد دهم شهریور ۱۳۵۳ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. همسر وی ریما رامین فر نیز از بازیگران زن می باشد .وی بازیگری را زیر نظر مرحوم سمندریان آموخت.

ورود او به تلویزیون در سال ۸۰ با مجموعه بدون شرح بود و از همان ابتدا توانست به خوبی در دل مردم جای بیفتد و پس از آن در سریالها و فیلمهای متفاوت به ایفای نقش پرداخت.

فرهاد قائمیان بازیگر نقش روانبخش در تعبیر وارونه یک رویا

بیوگرافی فرهاد قائمیان بازیگر نقش محسن روانبخش در سریال تعبیر وارونه یک رویا :

فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در ۱۵ اسفند سال ۱۳۴۴ در استان اردبیل متولد شد.ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۳۷۰ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﯼ ﺣﺮﻓﻪ‌ﺍﯼ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻓﯿﻠﻢ ﺩﻣﺮﻝ به کارگردانی یدالله صمدی ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ.پس از آن در سال ۱۳۷۹ به فعالیت در تلویزیون پرداخت و در سمتهای مختلفی همچون بازیگر، تهیه کننده، مدیر تولید و طراح صحنه و لباس به ایفای نقش پرداخت. قائمیان علاوه بر فعالیتهای سینمایی و تلوزیونی، بازیگری و کارگردانی تئاتر را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

داریوش ارجمند نقش مصطفی تعبیر وارونه

بیوگرافی داریوش ارجمند بازیگر نقش مصطفی در تعبیر وارونه یک رویا

 داریوش ارجمند متولد ۵ مرداد ۱۳۲۳ در تهران بازیگر سینما و تئاتر است.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و سینما از دانشگاه پاریس و کارشناسی تاریخ و جامعه‌شناسی از دانشگاه مشهد است. او در دوره کارشناسی از شاگردان علی شریعتی بوده‌است. وی به همراه مهرداد تدین از موسسین سینمای آزاد مشهد در اواخر دهه ۱۳۴۰ است. علاوه بر بازیگری و کارگردانی در تئاتر مشهد به ساخت فیلمهای کوتاه ۸ میلیمتری هم می‌پردازد که مهمترین آنها فیلم هیس می‌باشد. کارگردانی فیلم «گفت به زیر سلطه من آیید» نوشته علی پزشکی، اولین تجربهٔ سینمایی او در قطع ۱۶ میلیمتری است.

او برادر کوچکتر انوشیروان ارجمند بازیگر، عموی برزو ارجمند و بهار ارجمند، و پدر امیر یل ارجمند (بازیگر و خواننده) است.

بیوگرافی پانته آ بهرام نقش ژاله معیری

بیوگرافی پانته آ بهرام نقش ژاله معیری در سریال تعبیر وارونه یک رویا:

وی در ۱۳ اسفندماه ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. در ۱۳۶۶ فعالیت بازیگری خود را به صورت آکادمیک با ورود به مدرسه صدا و سیما و تحصیل در رشته بازیگری آغاز کرد. اولین حضور جدی در تئاتر را در ۱۳۶۷ با بازی در مقابل تماشاگر در تالار هنر و قصه شبنم تجربه کرد. در ۱۳۷۱ با تحصیل در رشته ادبیات نمایشی گام جدیدتری در تعمیق دانش آکادمیک در زمینهٔ هنرهای نمایشی برداشت. پانته آ بهرام کمتر در تلویزیون کار میکند و سوابق سینمایی اش از تلویزیون بیشتر است.

الهام کردا بازیگر تعبیر وارونه یک رویا

بیوگرافی الهام کردا :

الهام کردا (متولد ۱۳۵۷ ) بازیگر و کارگردان تئاتر است. وی کارشناسی خود را در رشته نمایش دریافت کرده و از سال ۱۳۸۰ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد؛ و بیش از ۱۴ سال است که به فعالیت در زمینهٔ نمایش و بازیگری مشغول است.

به گفته ی خودش او در تعبیر وارونه یک رویا یک نقش منفی و متفاوت را ایفا کرده است.

بازیگران تعبیر وارونه یک رویا

نگار عابدی نقش همسر روانبخش در تعبیر وارونه

بیوگرافی نگار عابدی بازیگر نقش ناهید در سریال تعبیر وارونه یک رویا

گار عابدی بازیگر زن ایرانی است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده است. وی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی آغاز به تحصیل کرد ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت‌نام در آن کلاس به سمت بازیگری کشیده شد. فعالیت اصلی وی تئاتر است. عابدی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۷ و با فیلم مانا آغاز کرد.

بازیگر نقش «ناهید» در سریال فریدون جیرانی  با بیان اینکه ایفای این نقش برایش جذابیت داشت، خاطرنشان کرد: وقتی فیلمنامه «تعبیر وارونه یک رویا» را خواندم هم داستان برایم جذاب بود و هم نقشی که قرار بود ایفا کنم را دوست داشتم. در کل از همان ابتدا که وارد عرصه بازیگری شدم به متفاوت بودن علاقه داشتم و هیچ وقت دوست نداشتم در یک ژانر کاری بمانم و دلم می‌خواست همه ژانرها را تجربه کنم؛ البته در ابتدا که وارد کار تصویر شدم از متفاوت بودن کمی ترس داشتم که مبادا در دل مخاطب جا نیفتم ولی خدا را شکر تجربه‌هایی که در سریال‌های مختلف مثل «دودکش»، «شمعدونی»‌، «گاهی به پشت سر نگاه کن» و … داشتم خوب بود‌.

فرزین صابونی بازیگر تعبیر وارونه یک رویا

بیوگرافی فرزین صابونی :

فرزین صابونی متولد سال ۱۳۴۸ در شهر سنندج می باشد.

تحصیلا وی کارشناس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران ۱۳۷۳ می باشد.

فعالیت اصلی او تئاتر بوده است و حضورش در تعبیر وارونه یک رویا اولین تجربه حضورش در تلویزیون می باشد.

علی صالحی بازیگر تعبیر وارونه یک رویا

سید علی صالحی متولد ۱۲ اسفند ۱۳۵۴ در تهران می باشد.

بازیگری با کلاسهای استاد سمندریان کانون تئاتر تجربی سال ۶۹ تا ۷۲ شروع نمود

علی صالحی در بیشتر سریال ها با نقش فرعی حضور دارد و در همین نقش توانسته است به خوبی دیده شود. وی پسر عموی مجید صالحی می باشد

نیما نادری و آزاده سدیری بازیگران تعبیر وارونه یک رویا

در تیتراژ وارونه یک رویا نام دو بازیگر به عنوان بازیگر معرفی شده دیده می شود

نیما نادری و آزاده سدیری که هر دو در سریال تعبیر وارونه یک رویا اولین تجربه شان در تلویزیون می باشد .هر دو این بازیگران نیز پیش از این در تئاتر مشغول بوده اند.

آزاده سدیری در این مجموعه نقش دختر امیر جعفری (ناصر) را ایفا مینماید و نیما نادری نقش یک بازیگر تئاتر.

دانلود تیتراژ تعبیر وارونه یک رویا

 منبع : آریا پیکس